مقایسه وردپرس ، جوملا و دروپال از لحاظ مختلف


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دنیایی دیگر برای شما

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان amir و آدرس akb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 53359
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 131
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 27

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 8
:: بازدید ماه : 85
:: بازدید سال : 16764
:: بازدید کلی : 53359

RSS

Powered By
loxblog.Com

هر چیزی که ارزش خواندن داشته باشد اینجاست

مقایسه وردپرس ، جوملا و دروپال از لحاظ مختلف
جمعه 21 مهر 1391 ساعت | بازدید : 471 | نوشته ‌شده به دست امیر | ( نظرات )

:: شما هم دوست دارید سایت راه اندازی کنید ؟ نمی دونید از چه سیستم مدیریت محتوایی استفاده کنید ؟ پس این مطلب و جدول مقایسه ای که براتون قرار دادیم رو از دست ندید . شاید شما هم سایتی رو با یکی از این سه سیستم مدیریت محتوای قدرتمند و محبوب راه اندازی کرده باشید . ولی آیا می دونید که ممکنه CMS دیگه ای برای راه اندازی سایت شما بهتر باشه ؟
در زیر به صورت کلی دلایل استفاده از هر سیستم مدیریت محتوا رو میگیم و خصوصیت برجسته ای که داره رو به صورت خیلی کلی میاریم . و در ذیل اون یک جدول که از لحاظ مختلف wordpress و joomla و Drupal رو مقایسه کرده و برخی آمار رو ارائه داده اوردیم .
::
وردپرس : بهترین دلیل استفاده از وردپرس میتونه ساده بودن کار با اون ، فراوانی پلاگین ها و افزونه ها و تم های موجود برای این سیستم مدیریت محتوای فوق العاده محبوب باشه . وردپرس بیشترین استقاده رو در میون CMS های فوق داره و بیش از ۱۴ درصد سایت های دنیا با این CMS راه اندازی شدن .وردپرس بهترین گزینه برای کسایی هست که دانش کمی از توسعه نرم افزار و طراحی وب دارند و فقط می خوان مطالب و یا تصاویری رو به صورت روزانه منتشر کنند . از معروفترین استفاده کننده های وردپرس میشه یاهو ، eBay ، Mozilla ، Sony ، Samsung و CNN رو نام برد . بقیه رو میتونید از اینجا ببینید .

:: جوملا : جوملا یک CMS بسیار قوی ، انعطاف پذیر و البته با پشتیبانی خوب هست . ولی خوب برای اینکه با محیط مدیریتی این CMS آشنا بشید یکم باید بیشتر زمان بزارید . جوملا و دروپال CMS های بزرگتری هستند و ممکنه بخش هایی از اونها رو اصلا نیازی بهش پیدا نکنید . بخش هایی که برای راه اندازی وب سایت های بزرگ ، عظیم و همه منطوره ایجاد شده اند . در کل برای سایت های کوچک خیلی توصیه نمیشه از جوملا و دروپال استفاده کنید . از جمله سایت هایی که از جوملا استفاده می کنند رو می تونید از اینجا ببینید .

:: دروپال : دروپال هم مثل جوملا یک CMS قوی و بزرگ هست و البته با محیطی پیچیده تر . خصیصه دیگه ای که سیستم مدیریت محتوای Drupal داره امنیت منحصر بفرد اونه . از لحاظ پشتیبانی وردپرس و جوملا از دروپال بهتر هستند . استفاده کننده های از Drupal رو هم می تونید از اینجا ببینید .

در آخر هم بگم که هر سه ی این CMS ها جواب کار خودشون رو پس داده اند و فقط باید ببینید کدامیک بسته به نوع سایت شما برایتان مناسب تر است . در زیر هم یک جدول مقایسه ای جالب از این سه سیستم مدیریت محتوای محبوب و پر کاربرد رو می تونید ببینید :

joomla vs wordpress vs drupal مقایسه وردپرس ، جوملا و دروپال از لحاظ مختلف





:: موضوعات مرتبط: , , , , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: