وقتي وهابيون قرآن را براي جلوگيري از نفوذ ايران پاره مي‌كنند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دنیایی دیگر برای شما

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان amir و آدرس akb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 122
بازدید کل : 53396
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 131
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 27

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 8
:: بازدید هفته : 45
:: بازدید ماه : 122
:: بازدید سال : 16801
:: بازدید کلی : 53396

RSS

Powered By
loxblog.Com

هر چیزی که ارزش خواندن داشته باشد اینجاست

وقتي وهابيون قرآن را براي جلوگيري از نفوذ ايران پاره مي‌كنند
پنج شنبه 12 بهمن 1391 ساعت | بازدید : 599 | نوشته ‌شده به دست امیر | ( نظرات )

همان‌طوركه در اخبار مربوط به سوريه نيز مي‌بينيم و مي‌شنويم بسياري از تروريست‌هايي كه به سوريه براي جنگ با دولت اين كشور رفته‌اند با اين ذهنيت كه سوري‌ها شيعي‌اند و شيعيان كافر هستند به قول خود به اين جهاد مقدس با شيعبان مي روند!!! در حالي كه نه تنها در كارنامه وهابيون و سركرده هاي آنها جنگ با شاغال كران قدس ديده نمي شود بلكه خدمات نهان وآشكارسران فرقه وهابيت و حتي فتوي هايي كه در حمايت از اسرائيل صادرمي كنند جاي سوال فراوان دارد. عملكرد اين فرقه انحرافي ضاله بگونه ايست كه جواد فروغي قاري مشهور كشورمان مي‌گويد: وهابيون در ذهن مردم جا انداخته‌اند كه شيعيان قرآني جدا از قرآن مسلمانان دارند.

به تازگي در يكي از سايت‌ها،‌ خبري همراه با تصاوير منعكس شده كه  دل هر مسلماني را به‌درد مي‌آورد؛ توهين مستقيم به قرآن!!!، ‌آن‌هم نه مثل هميشه ازسوي تري جونز‌هاي ديوانه،‌ و يا سربازان امريكايي در افغانستان و عراق بلكه در قالب جعبه‌ هاي سيب صادراتي از ايران به عربستان !! يك سايت وهابي با انتشار تصاویری ساختگی مدعی شده است که سیب‌های صادراتی ایران به عربستان با کاغذهای پاره پاره شده قرآن پیچیده شده است؛ بريده‌هايي از روزنامه ايران كه  اتفاقا هيچ خدشه‌اي هم به اسم روزنامه يعني ((ايران)) هم وارد نشده است!!

به همراه بريده‌هاي صفحات قرآن در جعبه‌ها فو ق الذكر گذاشته شده تا آن را به عنوان يك حركت ضداسلامي از طرف كشور شيعي ايران نشان داده‌اند و جالب آنكه براساس این گزارش به‌ طور كاملا اتفاقي، یک شهروند عربستانی از فروشگاهی یک جعبه سیب ایرانی خریداری می‌کند اما هنگامی که به منزل می‌رسد و آن جعبه را باز می‌کند با صحنه بسیار عجیبی روبرو می‌شود سیب‌های ایرانی توسط صفحات پاره پاره شده قرآن و همچنین روزنامه ایرانی (با آرم بزرگ اين روزنامه)پیچیده شده‌اند. اگر خود شما يك بار ديگر به اين سناريوي سيب‌هاي ادعايي وهابيون نگاه كنيد، مي‌بينيد كه بيشتر به داستان‌هاي علمي وتخيلي هاليوودي مي‌ماند تا يك اتفاق وافشاي حقيقت.

 اين حركت شنيع تندروهاي سلفي عربستان كه براي تخريب تشيع در اذهان عمومي مسلمانان و مردم عربستان انجام شده تابا شانتاژ وسيع خبري به خيال خام خود شيعيان را تخريب كنند آن‌هم درهفته وحدت كه علماي سني و شيعه مكررا به دنبال وحدت و نزديكي بيشتر مسلمانان هستند.

به‌طورحتم اين فرقه مجعول مي‌خواهد تا تسهيل كننده سياست انگليسي تفرقه‌بينداز و حكومت كن كت قرمزهاي انگليسي باشند اما همان‌طور كه همگان به خوبي مي‌دانيم  خداوند دشمنان ما را از ابلهان قرار داده است. 

البته ازاين نوع مصاديق تفرقه‌اندازنه فرقه ضاله وهابيت زياد است و چيزعجيبي نيست مانند انگليسي‌ها كه مزدوراني را درلباس روحانيت شيعه براي ايجاد نفاق ميان مسلمانان با عناوين مختلف و نام‌هاي مقدس شيعي اجير كرده‌ است اين‌ها نيز فرزندان نامشروع انگليس هستند دراين ميان هوشياري امت واحده رسول الله بسيار مهم است در همين مورد بايد سوال كرد چرا در هفته وحدت  ازيك سو برخي در لباس روحانيت ظاهر شده‌اند هفته‌اي با نام برائت را اختراع مي‌‌كنند و ازسويي ديگر وهابي‌ها چنين سناريوهايي را به اجرا مي‌گذارند. سوال اين‌جاست چرا درهفته وحدت چنين اتفاقي رخ مي‌دهد؟! آن‌ها چه مي‌خواهند بگويند اين‌كه شيعيان كافرند و برگه‌هاي قران براي آن‌هااهميت ندارد؟!

غافل ازآن‌كه يدالله فوق‌ايديهم و همه اين اتفاقات و عكس‌العمل‌هاي شتابزده منافقين داخلي  و دشمنان خارجي با نام شيعه تندرو يا وهابي سلفي همه نشان دهنده يك چيز است وآن اين‌كه تئوري امام براي ايجاد هفته وحدت به حمدالله موثر بوده است و يك بار ديگر نام بزرگ امام خميني(ره) قلوب مسلمانان را با هر مذهبي كه هستند به هم نزديك كرده و دشمن ازهمين نزديكي مي‌ترسد اما وظيفه ما همان‌گونه امام خامنه‌اي فرمودند ايجاد بصيرت است تا هيچ كدام از مسلمانان در كشورهاي اسلامي در دام اين توطئه‌ها گرفتار نشوند ودشمن اصلي كه همان صهيونيسم جهاني است را فراموش نكنند.

شايان ذكر است رهبر انقلاب در روز ميلاد پيامبر اعظم در جمع مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس اسلامی تاكيد فرمودند: هر حرکت اختلافی در میان ملتهای مسلمان و یا در داخل هر کشور اسلامی، بطور قطع و یقین ، بازی کردن در زمینی است که دشمن طراحی کرده است.




:: موضوعات مرتبط: سیاسی , اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: قرآن , پاره کردن قرآن , وهابیان قرآن را پراه میکنند , پاره کردن قرآن توسط وهابیان ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: